Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt
Mi a teendő, ha a csomag kézbesítettként van megjelölve, de nem kapta meg?
Ha a nyomon követésben azt látja, hogy a csomagot kézbesítették, de semmi sem érkezett meg, akkor a következő lépéseket javasoljuk:
- Kérdezze meg a szomszédokat vagy a recepciót – lehet, hogy valaki más vette át Önnek a csomagot.
- C lehet, hogy a kézbesítés helyére vonatkozó információkat a következő helyen hagyta.
- Ellenőrizze a csomag tárolását – ha nem volt otthon, előfordulhat, hogy a csomagot a fuvarozó átvételi helyén tárolták.
- Vegye fel a kapcsolatot a fuvarozóval – a csomaggal kapcsolatos további információkért forduljon a fuvarozóhoz, szüksége lesz a nyomkövetési számára.
Ha nem tudja nyomon követni a csomagot, azonnal lépjen kapcsolatba velünk <. Felhívjuk figyelmét, hogy a becsült kézbesítési dátumtól számítva 14 napunk van a probléma megoldására.