Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt

Mi a teendő, ha a csomag kézbesítettként van megjelölve, de nem kapta meg?

Ha a nyomon követésben azt látja, hogy a csomagot kézbesítették, de semmi sem érkezett meg, akkor a következő lépéseket javasoljuk:

  1. Kérdezze meg a szomszédokat vagy a recepciót – lehet, hogy valaki más vette át Önnek a csomagot.
  2. C lehet, hogy a kézbesítés helyére vonatkozó információkat a következő helyen hagyta.
  3. Ellenőrizze a csomag tárolását – ha nem volt otthon, előfordulhat, hogy a csomagot a fuvarozó átvételi helyén tárolták.
  4. Vegye fel a kapcsolatot a fuvarozóval – a csomaggal kapcsolatos további információkért forduljon a fuvarozóhoz, szüksége lesz a nyomkövetési számára.

Ha nem tudja nyomon követni a csomagot, azonnal lépjen kapcsolatba velünk <. Felhívjuk figyelmét, hogy a becsült kézbesítési dátumtól számítva 14 napunk van a probléma megoldására.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.