Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt

Mi a teendő, ha a csomag kézbesítettnek van jelölve, de Ön nem kapta meg?

Ha azt látja a nyomon követésen, hogy a csomagot kézbesítették, de nem érkezett meg semmi, akkor a következő lépéseket javasoljuk:

  1. Kérdezze meg a szomszédokat vagy a recepciót – lehet, hogy valaki más vette át a csomagot a kézbesítéssel kapcsolatban – a következő címet küldheti a kézbesítésről. kézbesítési vagy tárolási hely.
  2. Ellenőrizze a csomag tárolását – ha nem volt otthon, a csomagot a szállító átvételi helyén tárolhatták.
  3. Vegye fel a kapcsolatot a fuvarozóval – a csomaggal kapcsolatos további információkért forduljon a szállítóhoz, szüksége lesz a nyomkövető számára.

Ha a csomagot nem tudja azonnal nyomon követni, . Felhívjuk figyelmét, hogy a becsült kézbesítési dátumtól számítva 14 napunk van a probléma megoldására.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.