Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
A rendelést kézbesítettük, de nem kapta meg
Ha a küldemény kézbesítettként van megjelölve, de Ön nem kapta meg, javasoljuk, hogy ellenőrizze a következő lehetőségeket:
- Kérdezze meg a szomszédokat vagy a közelben élőket, hogy valaki más, például egy szomszéd vagy a recepciós felvette-e a küldeményt.
- Ellenőrizze a postafiókjában, hogy a küldemény a következő lépésekkel, illetve a szolgáltatással kapcsolatban maradt-e li>Ha senki nem volt otthon a kézbesítés időpontjában, a kézbesítő tárolhatja a küldeményt egy átvételi ponton, vagy javasolhatja az ismételt kézbesítést.
Ha a küldeményt kézbesítettként jelölték meg, de még mindig nem kapta meg az árut, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a futárszolgálattal, és kérje a szállítás részleteit. Ehhez a lépéshez rendelkezésre kell állnia a szállítmány követési számának.
Nagyon fontos, hogy ilyen esetekben a lehető leghamarabb tájékoztasson bennünket. Csak 14 napunk van a becsült kézbesítési dátumtól számítva a probléma megoldására, ezért kérjük, haladéktalanul cselekedjen.