Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Ügyfélszolgálat
További kérdései vannak? Lásd alább
- Az én rendelésem
- Termékek és mérettáblázatok
- Szállítás és szállítás
- Áruk visszaküldése
- Egyéb kétségek
- Kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Hogyan?
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Módosíthatom a teljesített megrendelés tartalmát?
- Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
- A becsült szállítási dátum előtt szükségem lenne a tételre. Hogyan lehet ezt megszervezni?
- Szeretném törölni a rendelésemet. Lehetséges ez?
- Nem kaptam megrendelés visszaigazolást. Hogyan ellenőrizhetem, hogy a rendelés sikeresen teljesített-e?
- Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor a kézbesítő felhív?
- Hogyan tudok számlát letölteni?
- Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészei.
- Más termékeket kaptam, mint amit rendeltem.
- Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt
- Miért került vissza a csomagom a feladóhoz?
- Milyen anyagból készült a jelmez?
- Az engem érdekelt termék elkelt. Mikor lesz újra elérhető?
- Mit tartalmaz a termék?
- Nem tudom melyik méretet válasszam. Honnan tudhatom, hogy melyik méretet válasszam?
- Az általam keresett termék nem érhető el az Ön weboldalán. Valami tanács?
- Lehetséges csak bérelni a jelmezt?
- Vásárolhatok tőled hélium léggömböket?
- Hogyan használják a latex termékeket? Vegyek ragasztót?
- Milyen méretűek a cipőhuzatok?
- Szeretnék több képet látni a termékről, ez lehetséges?
- Miért eltérő ára ugyanazon termék különböző méreteinek?
- Mennyi a postaköltség?
- Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
- Van egy hagyományos boltja/helye, ahol átvehetem a termékeimet?
- Lehetőség van a termék szállítására a megadott szállítási határidő előtt?
- Lehetséges az áru kiszállítása még aznap?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
- Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor a kézbesítő felhív?
- A becsült szállítási dátum előtt szükségem lenne a tételre. Hogyan lehet ezt megszervezni?
- Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt
- Kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Hogyan?
- Hiányos vagy hibás rendelést kaptam.
- Cserélhetem a jelmezt ugyanarra a másik méretre?
- Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
- Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészei.
- Még nem kaptam meg a visszaküldött áru árát. Általában mennyi ideig tart a visszatérítési folyamat?
- Nem tudok visszaküldési kérelmet benyújtani. Valami tanács?
- Mennyibe kerül egy termék visszaküldése/kicserélése más méretre?
- Más termékeket kaptam, mint amit rendeltem.
- Néhány tétel hiányzik a rendelésemből. Nem kaptam meg minden megrendelt terméket.
- Mibe csomagoljam a visszaküldeni kívánt árut?
- Mik az áru visszaküldésének feltételei?
- Panasz joga
- Miért került vissza a csomagom a feladóhoz?
- Van egy hagyományos boltja/helye, ahol átvehetem a termékeimet?
- Van kedvezménykuponom, hogyan tudom beváltani?
- Adsz csoportos kedvezményeket?
- Ajándékcsomagolni szeretném a rendelésemet. Lehetséges ez?
- Lehetséges csak bérelni a jelmezt?
- Rendszerhiba miatt nem tudom teljesíteni a rendelésemet.
- Van Instagram-fiókom/YouTube-csatornám, és szeretnék veled együttműködni.
- én képviselem a céget. Lehetséges nagykereskedelmi áron vásárolni?
- A webhelyén keresztül biztonságosan fizethet
- Hogyan rendelhetek árut?
- Van telefonszám, ahol felvehetném veled a kapcsolatot?
- További segítségre van szüksége?