Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?
Ha úgy dönt, hogy visszaküldi a megvásárolt árut, el kell küldenie azokat reklamációs osztályunkra a következő címre: Vltavská 277/28, Prága 1, irányítószám: 15000.
A panaszok zökkenőmentes és gyors kezelése érdekében a küldeménynek a következő tételeket kell tartalmaznia:
- megtalálható.
- Eredeti számla, amely a vásárlás igazolásaként szolgál.
- Sérülésmentes és nem használt áruk, amelyeket eredeti állapotukban küldenek vissza, minden csomagolással és tartozékkal együtt.
Ha az árut más méretre szeretné cserélni, ne felejtse el megadni a pontos méretet. Ha a visszatérítést részesíti előnyben, kérjük, adja meg bankszámlaszámát, amelyre az összeget utaljuk.
Ha bármilyen kérdése van, vagy további információra van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal. Készek vagyunk minden szükséges információt megadni, és gondoskodni arról, hogy panaszát a lehető leggyorsabban kezeljük.