Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Hibás termék

Ha sérült, piszkos vagy nem működő árut kapott, akkor azokat vissza kell juttatnia panaszosztályunkhoz. Kérjük, küldje el az árut a következő címre: Vltavská 277/28, Prága 1, irányítószám: 15000.

Annak érdekében, hogy panaszát a lehető leggyorsabban és problémamentesen feldolgozhassuk, kérjük, mellékelje a szállítmányhoz a következő dokumentumokat és feltételeket:

  • Kitöltött reklamációs űrlap eredeti számla, amely a vásárlás igazolásaként szolgál.

Ha szeretné cserélni az árut egy másikra, ne felejtse el megadni a kívánt áru kódját. Ha visszatérítést szeretne, kérjük, adja meg bankszámlaszámát, amelyre az összeget utalni fogják.

Ha bármilyen kérdése van, vagy további segítségre van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal az e-mail címen. Szakembereink a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot, és az egész helyzetet az Ön teljes megelégedésére megoldjuk. Készen állunk, hogy gyors és hatékony megoldást kínáljunk Önnek, beleértve az árucserét vagy más alternatívákat az Ön kívánsága szerint.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.