Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Hiányos termék/hiányzó alkatrészek
Ha hiányos árut kapott, vagy bármilyen eltérést észlel a megrendelésében, javasoljuk, hogy azonnal lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Szakembereink a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot, és gondoskodnak arról, hogy a helyzet a lehető leghatékonyabban és szükségtelen késedelem nélkül megoldódjon.
A körülményektől függően készek vagyunk gyors és hatékony megoldást kínálni, akár a hiányzó tételek további kiszállításával vagy más, az Ön kívánságait és igényeit kielégítő alternatív lehetőséggel. Fő célunk, hogy Ön teljes mértékben elégedett legyen termékeinkkel és szolgáltatásainkkal, ezért mindig arra törekszünk, hogy minden vásárlásnál maximális kényelmet és gördülékeny folyamatot biztosítsunk.