Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Módosíthatom a teljesített megrendelés tartalmát?

Ha a megrendelt tételek egy része nem azonnal szállítható, és rendelése még nem került feldolgozásra a raktárban, lehetősége van a következőkre:

  • Eltávolítja a tételt a rendelésből.
  • Törölje a teljes rendelést.
    (Sajnos <>>>>>>>>
e-mailben nem lehet módosítani. p>

Miután a megrendelés feldolgozása megtörtént, és állapota "feldolgozás alatt"ra változott, további módosítások nem lehetségesek. Ebben az esetben:

  • Ha egy tételt szeretne hozzáadni, külön új rendelést kell létrehoznia (ez további szállítási költségekkel járhat).
  • Ha el kell távolítania egy tételt, a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.