Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
A szállítási cím csak akkor módosítható, ha a megrendelés még nem került feldolgozásra raktárunkban, és a futár nem kapta meg a szükséges információkat. Amint a megrendelés állapota "feldolgozás" értékre változik, ez a lehetőség többé nem lesz elérhető. Ilyen esetben javasoljuk, hogy a nyomkövetési információ kézhezvétele után haladéktalanul lépjen kapcsolatba a futárral. Felhívjuk figyelmét azonban, hogy a sikeres címmódosítást nem tudjuk garantálni.
Kapcsolódó kérdések
- Mennyi a postaköltség?
- Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
- Módosíthatom a teljesített megrendelés tartalmát?
- Van egy hagyományos boltja/helye, ahol átvehetem a termékeimet?
- Keressen egy kézbesítettként megjelölt, át nem vett küldeményt
- Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Nem tudom melyik méretet válasszam. Honnan tudhatom, hogy melyik méretet válasszam?