Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?

A szállítási cím csak akkor módosítható, ha a megrendelés még nem került feldolgozásra raktárunkban, és a futár nem kapta meg a szükséges információkat. Amint a megrendelés állapota "feldolgozás" értékre változik, ez a lehetőség többé nem lesz elérhető. Ilyen esetben javasoljuk, hogy a nyomkövetési információ kézhezvétele után haladéktalanul lépjen kapcsolatba a futárral. Felhívjuk figyelmét azonban, hogy a sikeres címmódosítást nem tudjuk garantálni.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.