Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Hiányos vagy hibás rendelést kaptam.

Elnézést kérünk az esetlegesen előforduló problémáért, amelyet a raktárunkban vagy közvetlenül a gyártónál előforduló helytelen csomagolás okozhatott.

A lehető leggyorsabb megoldás érdekében, kérjük, forduljon hozzánk e-mailben, és kérje a probléma megoldását. A folyamat felgyorsítása érdekében, kérjük, mellékelje kérelméhez a következő információkat:

  • Termék hivatkozási száma
  • Rendelési szám
  • Fotó a nem kívánt/hiányos tétel vonalkódjáról

Ez az információ segít a helyzet lehető leggyorsabb kivizsgálásában és a megoldás megtalálásában.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.