Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
Amint rendelése elhagyja raktárunkat, e-mailt kap a szállítási információkkal. Ez az e-mail egy követő linket is tartalmaz, amely lehetővé teszi az aktuális kézbesítési állapot kényelmes nyomon követését.
Ha nem találja a linket az e-mailben, vagy nem működik, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és örömmel adunk naprakész információkat a rendelésével kapcsolatban.
Kapcsolódó kérdések
- Mennyi a postaköltség?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
- Módosíthatom a teljesített megrendelés tartalmát?
- Van egy hagyományos boltja/helye, ahol átvehetem a termékeimet?
- Kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Hogyan?
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?