Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Mi van, ha nem vagyok otthon, amikor a kézbesítő felhív?

A kézbesítő általában üzenetet hagy az ajtón, vagy felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon.

A szállítmány aktuális állapotát a visszaigazoló e-mailben található linken ellenőrizheti. Ha módosítania kell a kiszállítást, közvetlenül is felveheti a kapcsolatot a fuvarozóval, és megbeszélheti az új szállítási dátumot vagy személyes átvételt a központjukban.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.