Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Más termékeket kaptam, mint amit rendeltem.
Elnézést kérünk az esetlegesen előforduló problémáért, amelyet a raktárunkban vagy közvetlenül a gyártónál előforduló helytelen csomagolás okozhatott.
A lehető leggyorsabb megoldás érdekében kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az áru visszaküldésével. A folyamat felgyorsítása érdekében, kérjük, mellékelje kérelméhez a következő információkat:
- Termék hivatkozási száma
- Rendelési szám
- Fotó a nem kívánt tétel vonalkódjáról
Ez az információ segít a helyzet kivizsgálásában és a lehető leggyorsabb megoldás megtalálásában.
Kapcsolódó kérdések
- Cserélhetem a jelmezt ugyanarra a másik méretre?
- Hiányos vagy hibás rendelést kaptam.
- Hogyan tudok számlát letölteni?
- Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
- Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészei.
- Mennyi a postaköltség?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Van egy hagyományos boltja/helye, ahol átvehetem a termékeimet?
- Milyen anyagból készült a jelmez?