Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.

Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészei.

Elnézést kérünk, ha az áru sérülten vagy hiányzó alkatrészekkel érkezett.

A megrendelés kézhezvételétől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésére panasz benyújtására. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy sikeresen megoldhassuk a panaszt.

Automatikusan kapok visszatérítést?

A reklamáció áttekintése és jóváhagyása után vagy visszatérítjük a termékért kifizetett teljes összeget visszaküldési költségek nélkül, vagy új darabot küldünk Önnek, ha van raktáron.

Sütik

Webáruházunk sütiket használ. A sütiket azért használjuk, hogy hatékonyabbá tegyük a felhasználói élményt. A "Hozzájárulok" négyzetre kattintva hozzájárul a sütik tárolásához.
Ön megtagadhatja a hozzájárulást itt.