Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Hibás terméket kaptam, vagy hiányoznak alkatrészei.
Elnézést kérünk, ha az áru sérülten vagy hiányzó alkatrészekkel érkezett.
A megrendelés kézhezvételétől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésére panasz benyújtására. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy sikeresen megoldhassuk a panaszt.
Automatikusan kapok visszatérítést?
A reklamáció áttekintése és jóváhagyása után vagy visszatérítjük a termékért kifizetett teljes összeget visszaküldési költségek nélkül, vagy új darabot küldünk Önnek, ha van raktáron.
Kapcsolódó kérdések
- Cserélhetem a jelmezt ugyanarra a másik méretre?
- Hiányos vagy hibás rendelést kaptam.
- Hogyan tudok számlát letölteni?
- Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
- Még nem kaptam meg a visszaküldött áru árát. Általában mennyi ideig tart a visszatérítési folyamat?
- Mennyi a postaköltség?
- Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
- Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?