Ügyfélszolgálat
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések részt.
Kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Hogyan?
Előfordulhat, hogy egyes kiválasztott termékek nem szállíthatók az alacsony készletszint miatt. Javasoljuk, hogy figyelmesen olvassa el ezt az e-mailt a további információkért. Ha felkeltettük érdeklődését, létrehozhat új rendelést, vagy további részletekért forduljon hozzánk.
Kapcsolódó kérdések
- Hiányos vagy hibás rendelést kaptam.
- Cserélhetem a jelmezt ugyanarra a másik méretre?
- Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
- Még nem kaptam meg a visszaküldött áru árát. Általában mennyi ideig tart a visszatérítési folyamat?
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Mennyi a postaköltség?
- Mennyi ideig tart az áru kiszállítása?
- Hogyan követhetem nyomon a szállítmányomat?
- Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?